مقالات , وبلاگ شیراز




مقالات وستا سیستم

چرا هر کسب و کاری به وب سایت نیاز دارد؟

اگر شما صاحب کسب و کار کوچکی هستید و یا اینکه کارآفرینی هستید که به تازگی استارت آپ خود را شروع کرده است، ممکن است فکر کنید که با وجود شبکه های مجازی مختلف، دیگر نیازی به داشتن وب سایت وجود ندارد. یا ممکن است فکر کنید که نمی توانید از هزینه های استخدام یک متخصص وب سایت بر بیاید و باید همه ی کار ها را خودتان انجام دهید. یا شاید شما در کسب و کارتان از قدیمی های بازار باشید و میانه ی خوبی هم با کامپیوتر نداشته باشید و گمان کنید دیگران هم از کامپیوتر استفاده نمی کنند. یا اینکه با خود بگویید; که هیچ علاقه ایی به تکنولوژی ندارید و دلیلی هم نمی بینید که خود را به زحمت بیاندازید. باید به شما بگویم حتی اگر یک کسب و کار سنتی هم داشته باشید، دلایل زیادی وجود دارد که کسب و کار شما برای بقا به وب سایت احتیاج دارد. آن هم وب سایتی که بخوبی طراحی شده باشد.

 

دلایلی که برای پیشرفت در کسب و کارتان به وب سایت نیاز دارید:

 

  • با داشتن وب سایت; کسب و کار شما هرگز بسته نخواهد بود، حتی در روزهای تعطیل!

شما با داشتن وب سایت در هر ساعت از شبانه روز و در تعطیلات می توانید محصولات و خدمات خود را به مشتری ارائه دهید وآن را بفروش برسانید.

برخی از افراد، بدلیل مشغله کاری ساعت 2 بامداد را برای خرید انتخاب می کنند. آنها به سراغ سایت های اینترنتی رفته و محصول مورد نظر خود را می یابند و آن را خریداری می کنند.

چرا شما یکی از آن سایت ها نباشید؟ 

 

  •  وب سایت شما، بیلبورد شماست.

شما به کمک سایت می توانید، کسب و کارتان را در یک لحظه در مقابل میلیون ها مشتری بالقوه به نمایش بگذارید.

وب سایت برای محصولات و خدمات شما، مانند کاتالوگ و یا بروشور عمل کند.

همانطور که می دانید وب سایت یک ابزار دیجیتال است که به کسب و کارتان رونق می دهد. البته این بدان معنی نیست که شما نباید کار دیگری انجام دهید.

ابتدا می بایست سایت خود را بهینه سازی کنید و با رعایت اصول سئو و بازاریابی محتوا با قدرت تمام عمل نمایید.

 

  • بازار هدف گسترده تری خواهید داشت.     

شما زمانی که بصورت آفلاین کار می کنید تعداد محدودی مشتری دارید. اما با داشتن سایت ، بازار محلی و کوچک شما می تواند وسیع تر شود.

همچنین می توانید در مقابل مشتریان بالقوه ایی قرار بگیرید، که قبلا با شما در ارتباط نبوده اند و از برند شما خبر نداشتند.

 

کسب و کارتان را جهانی کنید.

  •  با داشتن سایت، بیزنس شما می تواند به یک کسب و کار جهانی تبدیل شود. 

دستیابی شما به بازارهای جهانی فقط یک ادعا نیست. بلکه به این معناست; که کسب و کار شما می تواند از طریق وب سایت در سطح بین المللی فعالیت کند و محصولات و خدمات شما را به مشتریانی  که خارج از مرزها هستند، معرفی کند.

در دنیای دیجیتال امروز هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید به مشتریان و بازار هایی دست پیدا کنید که قبلا حتی تصورش را هم نمی کردید.

 

  • مشتریان شما آنلاین هستند، شما هم آنلاین باشید.

این روزها اکثر مردم آنلاین هستند، نه تنها نسل جوان بلکه 3/4 جمعیت جهان از کاربران اینترنتی هستند.

فرقی نمی کند که کسب و کارتان کوچک است یا بزرگ، شما باید آنلاین باشید.

مردم مدام به دنبال وسایل مورد نیازشان در حال جستجو در اینتر نت می باشند. حال اگر شما در بستر اینترنت حضور نداشته باشید کاربران اینترنتی بجای خرید از شما از رقیب شما خرید می کنند.

 

  • مشتریان جدیدی بدست خواهید آورد.

کاربران آنلاین  با هدف های مختلفی مانند کسب اطلاعات، خرید، آموزش و ...  در حال جستجو در اینترنت هستند، قصد کلی  آنها از سرچ کردن یافتن راه حلی برای مشکلشان است.

شما با داشتن یک وب سایت معتبر که به صورت حرفه ایی طراحی شده باشد، می توانید خود را در موقیعتی قرار دهید که کاربران برای یافتن جوابشان به سایت شما مراجعه کنند. بعد از مراحل اعتماد سازی، کاربر برای رفع نیازش به محصول و خدماتی که شما در سایت ارائه کرده اید مراجعه می کند و به مشتری شما تبدیل می شود.

                                                      

  • مشتریان انتظار دارند که شما آنلاین باشید.  

طبق تحقیق جالبی که توسط  bright local انجام شد مشتریان انتظار دارند که بیزنس هایی که با آن سر و کار دارند، یک وب سایت داشته باشند.

متوسط سنی 80% از شرکت کنندگان در این تحقیق بین 18-54 سال بوده است.

از تحقیق فوق چنین نتیجه می شود که قطعا مشتریان شما نیز ترجیح می دهند، شما وب سایتی در فضای اینترنتی داشته باشید.

هشدار: اگر هر چه زود تر  فعالیت آنلاین خود را شروع نکنید، تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد و نا خواسته آنها را به سمت رقیبانتان هدایت کرده اید.

 

  • به مشتریانتان آموزش دهید.        

من، شما و دیگران به خرید خدمات و محصولاتی تمایل داریم ، که طرز استفاده از آن را کاملا  آموزش دیده باشیم.

شما می توانید به کمک وب سایت به مشتریان و کاربرانتان  در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، آموزش  آنلاین دهید.

چه جایی بهتر از وب سایت خودتان برای آموزش؟!

اگر بتوانید در مورد طرز کارکرد محصولات و یا در مورد خدماتی که ارائه می دهید توضیحات کامل و جامعی به همراه ویدیو آموزشی  در اختیار کاربر قرار دهید، موفق به ارزش آفرینی و کسب اعتبار در سایت خود شده اید.

با این کار برای مدت ها در ذهن مشتری خواهید ماند و مشتری با داشتن یک تجربه خرید موفق،  دوباره جهت خرید های بعدی به سایت شما مراجعه خواهد کرد.

لازم به ذکر است، مقالات شما می بایست بازتابی از ماموریت شغلی شما باشد و بتواند رسالت و ارزشمندی کاری که انجام می دهید را طریق سایت به مشتری منتقل کند.

همچنین به اشتراک گذاشتن مقالات و پست های که منتشر کرده اید توسط کاربرانتان باعث می شود مشتریان جدیدی پیدا کنید.

 

  • وب سایت به کسب و کارتان اعتبار و مشروعیت می بخشد.

شما در وب سایت می توانید با اطلاعاتی که دراختیار کاربر قرار می دهید، خود را قابل اعتماد نشان دهید.

اگر وب سایت نداشته باشید، مشتریان بالقوه شما گمان می کنند که شما در انجام کارهایتان توانا نیستید. وب سایت به مشتریان نشان می دهد که شما یک کسب و کار واقعی هستید.

 در گذشته;  داشتن یک آدرس واقعی و فیزیکی  برای هر کسب و کاری لازم و ضروری بود.

امروزه; داشتن یک وب سایت معتبر برای کسب و کار ها واجب و ملزم است.

 

در زمان صرفه جویی کنید.

  • صرفه جویی در زمان

جواب دادن به سوالات تک تک مشتریان در مورد محصول و خدمات ارائه شده، امری زمان بر و طاقت فرسا است.

شما با داشتن یک وب سایت خوب می توانید در هر ساعت از شبانه روز جوابگوی تمامی سوالات مشتریان خود باشید. اینگونه در زمان صرفه جویی کرده، و می توانید  زمان بیشتری را به پیشرفت کارتان تخصیص دهید.

 

  •  یک منبع اطلاعاتی موثق برای کارمندانتان باشید.

علاوه بر مشتریان ، شما می توانید به کارمندان خود نیز خدمات ارائه دهید.

می توانید در سایت  خود قسمتی را برای آموزش کارمندانتان در نظر بگیرید، و آن قسمت را بگونه ایی طراحی کنید که فقط برای کارمندانتان قابل دسترسی باشد.

داشتن وب سایت به شما کمک می کند به روش مدرن کارمندان خود را مدیریت کنید.

کارمندان خود را نادیده نگیرید. آنان جزو سرمایه های کسب و کار شما هستند. اگر بخوبی آموزش ببیند و اطلاعات کاری بصورت آنلاین در اختیارشان قرار بگیرد. قطعا شما شاهد نتایج بهتر در عملکردها، رضایت شغلی کارمندان و در نتیجه سود بیشتر خواهید بود.

 

نتیجه گیری:

در مقاله فوق، مهم ترین دلایل داشتن یک وب سایت برای پیشرفت کسب و کارتان گفته شد.

اما مساله مهم این است; که صرفا داشتن یک وب سایت  کمک چشم گیری به شما نخواهد کرد.

سایتی که بتواند تمام دلایل فوق را پوشش داده، و باعث موفقیت شما در رسیدن به اهدافتان شود. می بایست دارای دو مشخصه کلی باشد:

  • سایت بصورت کاملا حرفه ایی و منطبق  بر دانش روز طراحی شده باشد.
  • دارای محتوای جذاب، باکیفیت و ارزشمند باشد.

قبل از طراحی وب سایت بیزنسی خود، حتما با متخصصان این حوزه مشورت کنید.

 

جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی وب سایت وستا سیستم کلیک کنید.

 

نویسنده : سرور نگاری تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸
   همه مقالات   

درباره وستا سیستم


شرکت فنی مهندسی وستا سیستم رهاورد طاها در سال 90 فعالیت خود را در قالب راه انداز استارت‌آپ شروع کرد و توانست با بکارگیری نیروی خبره و مناسب جایگاه خود را به عنوان یکی از اولین استارت‌آپ در حوزه خرید گروهی به نمایش گذارد، پس از آن با بهره‌گیری از علوم جدید و تجربیات به دست آمده و استخدام نیروی متخصص با حمایت دانشکده فنی مهندسی باهنر شیراز، وارد عرصه تولید نرم افزارهای مبتنی بر وب و موبایل شد تا در کنار کسب درآمد از زیست بوم استارت‌آپ ایران بتواند خدمات گسترده تری ارائه نماید. امیدواریم این روند رو به رشد موجب ارائه خدمات بهتر به مشتریان گرامی گردد.


logo-samandehi

فارس ، شیراز ، پل باغ صفا ، خیابان فردوسی ، ساختمان صدف (بعد از فضای سبز) ، طبقه دوم      07132363183      hello@vestasystem.ir



Design and Development by △ @faridRezvani © Ғ Δ R I D R Σ Z V Δ Π I ┗Δ